לאור ההצלחה, מטא שוקלת כעת את הצעד הבא – שילוב פרסומות באפליקציה. מהלך זה עשוי למנף את הפופולריות הגוברת של ת'רדס ולנצל את חוסר שביעות הרצון של מפרסמים מ-X.
מומחי תעשייה מעריכים כי הכנסת פרסומות לת'רדס תהווה מקור הכנסה משמעותי עבור מטא, תוך שימור חווית המשתמש הייחודית של הפלטפורמה. עם זאת, האתגר יהיה לשלב את הפרסומות באופן שלא יפגע במעורבות המשתמשים.
בכירים במטא טרם אישרו רשמית את התוכניות, אך מקורות מקורבים לחברה מדווחים כי הדיונים בנושא נמצאים בשלבים מתקדמים. צפוי כי בחודשים הקרובים תתקבל החלטה סופית לגבי אסטרטגיית הפרסום בת'רדס.