הנתונים הצביעו על כך ש-5.9% מהנשאלים כלל אינם צופים ב"אח הגדול", בעוד שרק 11.7% עדיין צופים בתוכנית, אם כי רובם במהלך הפרסומות בערוצים אחרים. הסקר בוצע ב-6 ביוני, אותו יום שבו הפרק השלישי של העונה החדשה רשם רייטינג נמוך של 12.6% בלבד.
למעשה, מגמת הירידה בצפייה ניכרת כבר מתחילת העונה. הפרק הראשון הניב 19.7% צופים – נתון מרשים. אולם הפרק השני כבר נחלש והגיע ל-16.1% בלבד, וכעת בפרק השלישי נרשמה נפילה דרמטית נוספת ל-12.6%.
לשם השוואה, "מאסטר שף" בערוץ 12 הוביל את טבלת הצפייה עם 17.3% בזמן שידור "האח הגדול". בנוסף, "הפטריוטים" ברשת הציג 8% ו"זמן אמת" ב-כאן 11 סגרה את הרשימה עם 2.9% בלבד.
ההתרסקות בנתוני הצפייה של "האח הגדול" מעידה ככל הנראה על שחיקת העניין בפורמט הוותיק. יתכן שהקהל כבר איבד את הסבלנות לראות משחק חברתי שממשיך להתמקד במריבות וביצרים אנושיים בסיסיים. בעידן של מציאות משתנה ואתגרים לאומיים, הצופים מחפשים תכנים רלוונטיים יותר.