מעקב מפרסם נתונים מדויקים ועובדתיים, כלומר מדד כניסות לאתרים של ערוצי הטלוויזיה המוביל בישראל. בזכות מערכת Website Analysis נוכל לדעת איזה אתרים הכי מבוקשים ע"י הגולשים.
ערוץ 14 בצמיחה מטורפת מעל 15 מיליון כניסות לאתר (עליה כ-21%), לעומת ערוץ 13 שחווה ירידה דרמטית (כ-8%)!
דים אמור || 23.04.2024
בתאריך ה-23.04.2024 בדקנו את אתרים באמצעות Website Analysis וקיבלנו תוצאות בלתי צפויות.
חשוב לציין: בכתבה הסטטיסטיקה המוצגת אינה מתייחסת לרייטינג הגלובלי של ערוצי הטלוויזיה, כי יש לזכור שלא כל הצופים מבקרים באתרי האינטרנט של ערוצי הטלוויזיה (אנו מפרסמים אך ורק כניסות לאתרים).
אפשר לומר בביטחון מלא שאתר האינטרנט של ערוץ 14 מאוד מבוקש, בו נכנסים מעל 15 מיליון בני אדם (תוצאות עבור 28 הימים האחרונים). יצוין כי חלק מצופי הערוץ הם מהמגזר הדתי, שאינו משתמש כלל באינטרנט, כמו כן ערוץ 14 לא משדר סרטי קולנוע ותוכניות ריאליטי.
מבחינת אחוזי צמיחה, ערוצי 9 11 ו 14 מוביל בכך (ב-3 חודשים אחרונים ערוץ 14 עלה בכ-21%, כאן11 בכ-23% וערוץ 9 בכ-18%).
למעשה, ערוץ 14 כבש את השוק הישראלי תוך זמן קצר ועקף את הערוצים, כמו 9, 11, 13 ואת-i24.
ערוץ 12 עדיין מוביל, ב-28 ימים אחרונים לאתרו נכנסו כ-46 מיליון אנשים, אבל בחודש פברואר הייתה ירידה קלה (כניסות לאתר כ-42 מיליון). ערוץ 12 בעיקר מוביל בזכות התוכניות "ארץ נהדרת", "הכוכב הבא", סדרות, וחדשות 12.
ערוץ 9 מרשים ביותר, תוצאות נהדרות. מצד אחד ערוץ 9 מיועד לדוברי רוסית בלבד, אך לאתרו נכנסים כ-4 מיליון איש מדי חודש.
בסקרים הרייטינגים כמעט ולא מדברים על ערוץ i24, יחד עם זאת אתר i24 מאוד מבוקר, מעל 5 מיליון כניסות חודשיות, אך ב-3 חודשים אחרונים יש ירידה משמעותית 14.51%-.
(*) ערוץ ישראלי i24 משדר 'חדשות ישראל' בשפות זרות בלבד, כמו אנגלית, צרפתית וערבית, ייתכן שעקב גל האנטישמיות ברחבי העולם לאחר ה-07.10 יש ירידה בצפיות.
במשך 3 חודשים ערוץ 13 חווה ירידה דרסטית כ-18%, הכניסות לאתר עומדות על סך של כ-6 מיליון, ערוץ מחזיק מעמד בעיקר בזכות הסדרות וכל מיני תוכניות ריאליטי.
בכאן 11 (ערוץ 11) עובר את רף של 8 מיליון צפיות, ערוץ צובר צפיות באתר בזכות סדרות טלוויזיה, שידורי אירוויזיון וסרטים דוקומנטריים, כניסות לחדשות כמעט חסרות משמעות, אבל הצפיות בתחקיר עיתונאים מרשימות ביותר.
ב-28 ימים האחרונים:
• ערוץ 12: מעל 45 מיליון.
• ערוץ 14: מעל 15 מיליון.
• ערוץ 11: מעל 8 מיליון.
• ערוץ 13: מעל 6 מיליון.
• ערוץ i24: מעל 5 מיליון.
• ערוץ 9: מעל 4.6 מיליון.
סטטיסטיקה מדויקת:
• ערוץ 12: מעל 45 מיליון.
ב-28 ימים אחרונים 45.25 מיליון בני אדם ביקרו את האתר של ערוץ 12 (אתר מתבסס על הפלטפורמה של "מאקו").
ב-3 חודשים אחרונים 139.2 מיליון אנשים נכנסו לאתר מאקו, עליה כמעט 8%.
בחודש ינואר 2024 אתר עמד על 52 מיליון כניסות ואז חווה ירידה טרגית, אבל לעומת חודשים פברואר ומרץ ערוץ 12 בעליה קטנה, בערך 8%.
בחודש מרץ 2024 אתר התחיל להגביר את הכניסות.
קהל היעד הגיאוגרפיים:
כ-89% גולים מישראל.
כ-3% ארה"ב.
כ-2.5% ויאטנם.
0.97 אנגליה.
0.94 נפאל.
• ערוץ 14: מעל 15 מיליון.
ב-28 ימים אחרונים 15.22 מיליון בני אדם ביקרו את האתר של ערוץ ערוץ 14.
ב-3 חודשים אחרונים 34.07 מיליון אנשים נכנסו לאתר של ערוץ 14, עליה כמעט 21%.
בחודש ינואר 2024 אתר עמד על 11 מיליון כניסות ואז חווה עליה טובה, כמובן לעומת חודשים ינואר ופברואר.
בחודש מרץ 2024 אתר התחיל להגביר את הכניסות.
קהל היעד הגיאוגרפיים:
92.28% גולים מישראל.
4.6% ארב"ה.
0.62 ויאטנם.
0.56 תיאלנד.
0.25 יוון.
• ערוץ 11: מעל 8 מיליון.
ב-28 ימים אחרונים 8.591 מיליון בני אדם ביקרו את האתר של ערוץ 11.
ב-3 חודשים אחרונים 23.38 מיליון אנשים נכנסו לאתר של ערוץ 11, עליה כמעט 23%.
בחודש ינואר 2024 אתר עמד על 7 מיליון כניסות, אבל לעומת חודשים פברואר ומרץ התחיל לעלות ל 8 מיליון.
בחודש אפריל עליה ב-22.32%.
קהל היעד הגיאוגרפיים:
78.16% גולים מישראל.
6% איטליה.
2.97% ארה"ב.
2.63% דרום אפריקה.
0.93 ויאטנם.
• ערוץ 13: מעל 6 מיליון.
ב-28 ימים אחרונים 6.064 מיליון בני אדם ביקרו את האתר של ערוץ 13.
ב-3 חודשים אחרונים 20.47 מיליון אנשים נכנסו לאתר של ערוץ 13, ירידה כמעט 7%.
בחודש ינואר 2024 אתר עמד על 7 מיליון כניסות, ולאחר מכן חווה ירידה ענקית, למעשה האתר לא מצליח להתאושש מירידה.
בחודש אפריל ירידה ב-6.96%.
קהל היעד הגיאוגרפיים:
75.56% גולים מישראל.
10.11% איטליה.
4.97% קנדה.
2.53% ארה"ב.
1.15% יוון.
• ערוץ i24: מעל 5 מיליון.
ב-28 ימים אחרונים 5.192 מיליון בני אדם ביקרו את האתר של ערוץ i24.
ב-3 חודשים אחרונים 16.43 מיליון אנשים נכנסו לאתר של ערוץ i24, ירידה כמעט 15%.
בחודש ינואר 2024 אתר עמד על 5.77 מיליון כניסות, ולאחר מכן ירידה דיי דרמטית.
בחודש אפריל ירידה ב-14.51%-.
קהל היעד הגיאוגרפיים:
30.22% גולים מצרפת.
24.85% ארה"ב.
11.93% מקסיקו.
8.18% ישראל.
2.34% קנדה.
• ערוץ 9: מעל 4.6 מיליון.
ב-28 ימים אחרונים 4.614 מיליון בני אדם ביקרו את האתר של ערוץ 9.
ב-3 חודשים אחרונים 13.49 מיליון אנשים נכנסו לאתר של ערוץ 9, אתר בעליה כ-18%.
בחודש ינואר 2024 אתר עמד על כ-5 מיליון כניסות, אבל בחוד פברואר ירידה ל 3.9 מיליון.
בחודש אפריל אתר חזר לעצמו ומרגיש את העלייה 17.53%+.
קהל היעד הגיאוגרפיים:
70.56% גולים מישראל.
6.07% בלארוס.
5.15% ארה"ב.
3.91% אוקראינה.
3.32% קנדה.